Khamis, 24 Februari 2011

SIRI FITNAH DI DUNIA MODEN


Black Ops dan Bendera Palsu




Apakah Mossad itu?
Mossad adalah salah satu organisasi untuk Yahudi Israel bagi melakukan keganasan di seluruh dunia.
Apakah Bendera Palsu itu?
Melakukan perbuatan mengerikan dan kemudian menyalahkan pihak atau bangsa lain untuk itu. Tujuannya adalah untuk menukar pendapat awam terhadap suatu entiti dan akan ada pihak lain akan berperang untuk anda.
Lusitania
Winston Churchill yang separuh Yahudi, bocorkan perisikan ke Jerman bahawa kapal Lusitania membawa munisi. Kapal itu diduga terkena torpedo dan sebuah bom besar telah meletup, mengorbankan 1200 orang. Ini alasan untuk Churchill untuk membawa Amerika Syarikat ke World War 2 di kemudian harinya.
Kristallnacht
Kejadian mengamuk di Berlin dan di beberapa bandar sempadan. Pihak Nazi disalahkan dan suara dunia telah menyokong Yahudi.
Bromberg
Dianggarkan 58.000 penduduk awam Jerman kehilangan nyawa dalam pembunuhan dilakukan sebelum pencerobohan 1939.Sebuah laman web pada kekejaman di Bromberg melapurkan bagaimana Bolshevik Yahudi Poland dibantai oleh 5,500 Jerman pada satu Minggu Berdarah pada tahun 1939. Ini adalah alasan untuk menyerang Poland.
Hotel King David

22 Julai 1946
Pengganas Yahudi meletupkan hotel dan membunuh 91 tentera Inggeris dan menyalahkan kekejaman tsb.di pihak Arab. Ketika suspek ditangkap, mereka mengatakan Inggeris punyai daftar perisik-perisik Arab dan akan menyerahkannya kepada pihak Palestin. Tujuannya adalah mengadu domba orang Inggeris dengan warga Palestin.
Lavon
1954, beberapa agen Israel yang bekerja di Mesir menanam bom di beberapa bangunan, termasuk kemudahan diplomatik Amerika Syarikat dan cuba meninggalkan bukti yang orang-orang Arab sebagai biang keladinya. Tetapi pihak Mesir berjaya menangkap dan mengenalpasti salah seorang pengebomnya adalah merupakan perisik Israel.
Jun 1968
Robert Kennedy ditembak oleh pejuang PLO bernama Sirhan Sirhan. Kennedy sedang berkempen untuk menjadi Presiden AS dan ini bagi menimbulkan helah untuk Israel membalas dendam atas pembunuhan saudaranya.

USS Liberty .... 6 Jun 1967
6 pesawat pejuang, 3 kapal torpedo serta 2 helikopter menyerang USS Liberty. 24 anak kapal maut dan 177 cedera. Ketika itu Johnson adalah Presiden AS. Rencana Israel adalah bagi menyalahkan Mesir, dan menghasut AS membalas serangan terhadap Mesir.

September 5, 1972
Lapan pengganas Palestin "Black September" menahan 11 atlet Israel di Perkampungan Sukan Olimpik di Munich, Jerman Barat. Dalam usaha penyelamatan oleh pihak berkuasa Jerman Barat, sembilan tebusan dan lima pengganas maut.Yahudi Israelsekali lagi telah menjadi korban, dan sekali lagi jugalah Pelestin adalah penyebabnya.
1976 ... Entebbe
Israel pura-pura terlibat dalam rampasan kuasa di Kenya (Idi Imin adalah boneka Israel), dan kemudian melakukan penyelamatan, menggambarkan diri mereka sebagai pasukan komando elit. Manakala Arab kelihatan seperti raksaksa ganas.
1982
Abu Nidal, seorang agen Black Ops Israel, menyerang kedai makanan Goldenberg kepunyaan Yahudi di Paris, 6 maut dan 20 cedera di mana 2 antaranya adalah orang Yahudi.
Pan Am 73
Empat perampas mengambil alih pesawat, dan selama 16 jam mereka menawan 379 penumpang, sementara pilot melarikan diri. Pesawat itu telah diserbu dan 20 orang telah maut.
Beirut Marine Berek ... Oktober 23, 1983
241 askar Marin maut ketika sebuah lori penuh dengan bahan letupan meletupkan sebuah berek marin di Beirut International Airport.
Achille Lauro.... 1985
Abu Abbas dan 15 orang Arab mengambil alih sebuah kapal pesiar dan melemparkan Klinghoffer Leon berlebihan. Setelah dua hari rundingan, perampas meninggalkan kapal. Sekali lagi Yahudi Israel menggambarkan diri mereka sebagai korban.
Polis Wanita Inggeris ditembak .... 1984
Pada tahun 1984 Zionis Yahudi melakukan protes di luar kedutaan Libya di London. Sekitar 25 anggota Polis Inggeris digunakan untuk mengendalikan perarakan protes. Semasa demonstrasi beberapa das tembakan terdengar dan seorang polis wanita bernama Yvonne Fletcher telah dipukul dan dibunuh.
Tembakan berasal dari sebuah bangunan yang digunakan oleh Mossad untuk memantau kedutaan Libya tetapi surat khabar mengabaikannya dan menyalahkan Libya.
Israel menggunakan pembunuhan Fletcher untuk menukar pendapat dunia terhadap Libya.
Alia pesawat ... 1985
Nidal's Black kumpulan September menembak dengan roket SAM semasa berlepas dari lapangan terbang Athens.Walaupun roket tidak meledak tetapi telah mengakibatkan sebuah lubang di badan pesawat.
Lockerbie Disember 1988 ....
Mossad meledakkan Pan PM 103 dan menyalahkan Libya.Malangnya, pesawat terlambat dan meledakkan darat dan semua bukti telah menunjuk ke arah Israel. Tujuan Israel adalah untuk membusukkan umat Islam dan meletakkan asas untuk 9/11.
Amia .... 1992
Mossad meledakkan Amia dan Kedutaan Besar Israel di Argentina. Lebih dari 100 terbunuh dan hampir semua daripada mereka warga Argentina.
Luxor, Mesir ... 1992
Sebuah serangan di Luxor oleh puak militan, di mana 58 orang asing kebanyakan warga Switzerland telah maut. Dunia Arab menyalahkan Mossad .Israel cuba menghancurkan sektor pelancongan Mesir.
Khobar Towers ... 1996
Bangunan menempatkan unit F-15 ini telah dibom. Israel mengatakan itu dilakukan oleh pejuang Hizbullah, namun penyiasat tentera AS telah mengaitkan Mossad telah terlibat.
Karin-A ...... 2000
Israel menahan sebuah kapal, Karin-A di Laut Merah. Kapal tsb.mengandungi senjata besar-besaran yang didakwa Israel untuk PLO. Seorang peniaga senjata Yahudi mengatur semuanya. Akibatnya, Dunia telah menyalahkan PLO dan pembunuhan Israel terhadap anak-anak Arab tidak dipersoalkan.
Dua lapangan terbang diserang ..... 1985
Pengganas Abu Nidal's Black September menyerang di lapangan terbang Rom dan Vienna. 19 orang maut di Schwechat Airport dan 3 lagi maut di lapangan terbang Rom.
LaBelle Disco ...... 1986
Sebagai sebahagian dari bendera Palsu Libya, Mossad menghantar siri mesej palsu dari Tripoli, berbicara tentang serangan yang akan berlaku. Mossad kemudian mengebom Disco Jerman, Labelle Club, tiga orang maut dan mencederakan 230 orang. Presiden Reagan yakin itu adalah serangan Libya, dan membalas dengan pengeboman Libya. Dunia Antarabangsa pun ikut menuduh Libya.
OKC MURRAH ... 1993
Mossad sangat prihatin terhadap pertumbuhan gerakan Patriot seperti Milisi, sehingga serangan itu sengaja menggunakan McVeigh Patsy Timotius, yang keluar dari Kota Elohim (ditaja keganasan Yahudi di Makkah).

Pelaku sebenarnya di balik pengeboman OKC adalah Andreas Strassmeir dan Daniel Spiegelman, yang sama-sama Yahudi. Zionis menghancurkan kredibiliti gerakan Milisi, dan membawa FBI turun memburu mereka.
Penerbangan 840
TWA Penerbangan 840's, sebuah Boeing 727 terbang dari Rom ke Athens dengan 115 penumpang dan tujuh awak pesawat, semasa mulai turun ke arah lapangan terbang antarabangsa Athens. Dua puluh minit sebelum mendarat, semasa terbang di paras 15.000 kaki lebih dari Argos, sebuah bandar berhampiran tempat kuno Mycenae, letupan telah menggoncang pesawat.Empat tmaut tetapi 111 masih hidup. Sekali lagi, Israel menanam benih kebencian terhadap "Arab".
World Trade Center.... 1993
Pada Disember 1992, seorang tentera Israel, Nissim Toledano, diculik dan dibunuh. Kerajaan Israel telah menangkap1600 orang pejuang Hamas, dan menahan 415 orang daripada mereka ke tempat rahsia terpencil antara sempadan Israel dan Lebanon. Dalam cuaca yang panas ini 415 orang Hamas terdampar tanpa makanan dan tempat tinggal.
Selanjutnya, pihak berkuasa Israel menghentikan setiap bantuan kemanusiaan dari sampai kpd.orang-orang ini. Pihak Media telah beri tumpuan pada penahanan itu dan telah mencetuskan kemarahan antarabangsa terhadap Israel, yang diikuti oleh tekanan antarabangsa terhadap Israel. Kali ini, Israel telah 'mengalihkan' tekanan tsb.dengan mengarah badan perisikan Israel bertindak. Sebuah proses detail yang terlalu panjang untuk menjelaskan di sini, merancang satu rencana sulit.
Pada minggu ketiga Februari 1993, sebuah bom lori meletup di ruangan bawah tanah gedung World Trade Center. Muslim digunakan sebagai kambing hitam utk.disalahkan, sementara pelaku sebenar kembali dengan selamat ke Israel. Dengan demikian tekanan dan bantahan Antarabangsa telah bergeser jauh dari Israel.
Port Arthur Massacre ..... 1996
A 2-man Anti-Keganasan Israel menewaskan 35 pasukan di sebuah pusat pelancongan terpencil di Port Arthur,Tasmania.Menyalahkan pada seorang lelaki masalah mental bernama Martin Bryant.

Birmingham .... 1998
Sebuah Klinik Aborsi Birmingham dibom dan dua orang maut. Sebagai hasil dari pengeboman itu, menentang aborsi digambarkan sebagai orang gila, sedangkan industri aborsi yang didominasi Yahudi menyebabkan undang-undang khusus disahkan untuk melindungi perdagangan mereka.
Egypt Air 990..... 1999
Israel menanam bom termit di ekor pesawat.
USS COLE
Pentagon arahkan USS COLE ke bahagian di Yaman, di mana agen Israel telah menyamar orang Arab belayar mendekati dan menyerang Cole dengan bot penyerang kecil.
11 September... 2001
Yang paling kurang ajar dari semua serangan Israel.
Penerbangan 587.... 2001
Mossad meletupkan pesawat penumpang F1 587 semasa berlepas keluar dari New York dan jatuh di Rockaway.
Bom Bali
Mossad memasang bom Nuke Mikro di pulau Bali, membunuh 182 orang. Israel menyalahkan serangan terhadap Al-Qaeda dan Amerika Syarikat menyerang Iraq.
Kenya.... 2002
Pada tahun 2002, Israel mendakwa Al-Qaeda menembak dua peluru berpandu SAM di pesawat penumpang semasa hendak berlepas. Israel menggunakan kejadian ini untuk membantu meletakkan asas untuk menembak jatuh sebuah pesawat AS.
Manila .... 2003
Mossad meletup bom di Feri Manila, 103 orang maut. Israel menyalahkan serangan tsb. terhadap Al-Qaeda.
CIA DiBom Di GAZA...2003
Tiga agen CIA maut semasa perjalanan di Gaza, ketika bom Mossad meletup.Palestin disalahkan atas serangan itu.
Madrid Train ... 2002
Mossad membunuh 198 dalam letupan bom Madrid. Al Qaeda disalahkan.
2004
Mossad mengebom 2 pesawat dari Rusia. Israel mendakwa itu adalah Al-Qaeda.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan